TAJ MAHAL INDIAN DINING ARNHEM

Recentebeoordeling


4 sterren uit 44 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Taj Mahal Indian Dining Arnhem. Meer weten? Ontdek meer

15 jan 2023 om 20:43 Blamage dit. Niet smaakvol. Drie volle bakken rijst voor twee personen. Gemengde salade is wat groen in een frikandel bakje. Viel qua smaak zwaar tegen ook. Nooit meer hier ! Dit was het geld absoluut niet waard. Bezorger was aardig.
8 jan 2023 om 20:20 Niet echt lekker
25 dec 2022 om 20:01 Eten was goed. Bezorging/service bizar slecht. Duurde 1,5 uur, prima want het is kerst. Vervolgens is de rijst en het drinken vergeten. zou binnen 10 min nageleverd worden. Heeft 1 uur geduurd en 2x bellen gekost. Nooit meer.
18 nov 2022 om 21:39 Super lkkr als altijd. Vendalo extra pittig. Vergeet niet mango lasi bij doen.
16 nov 2022 om 9:48 The food is usually great but this time the rice and meat looked burnt and the salad not looking good. The sla looked overstayed. Not the best, you can do better.
4 nov 2022 om 22:25 Snel bezorgd en het eten was zeer goed!
3 okt 2022 om 20:28 Biryani was echt paperig.en had gevraagd pittige biryani.maar dat kreeg Ik niet.erg jammer.
17 sep 2022 om 20:15 Eten heeft gesmaakt, jammer dat ik m'n rasmalai niet heb gekregen, kreeg 2 x gulab jamun ipv 1. Verder was alles goed.
13 sep 2022 om 23:34 Een half jaar terug bestelde ik vaak de alu gobi (vega). Nu had ik 'm weer besteld en ik vond dat er weinig groente in zat deze keer en het was echt veel te pittig. Er zat zelf 'n groot stuk peper in die ik niet had gezien. Dat was echt niet grappig!
29 aug 2022 om 23:36 Het eten werd bezorgd en lekte, de rijst was te gaar en de gerechten waren echt te heet (pepers), jammer want de kruiden smaakte wel goed. Het had fijner geweest als dit aangegeven werd in het menu.
25 aug 2022 om 19:09 Lekker eten en op tijd bezorgd. Aardige bezorger
18 aug 2022 om 0:00 The onion bhaji was raw and uncooked inside but seems like cooked from the outside.Salad and paneer vindaloo gross and spoiled.Cheese naan not delivered. Basmati rice had a part of steel scrubber in it.This seems like a scam in the name of restaurant